duminică, 18 mai 2014

Bancuri



Sotul vine neanuntat acasa, dupa o lunga deplasare. Intra in casa, cauta sub pat, in sifonier, in baie. Nimeni. Resemnat, ii spune nevestei:
- Ai imbatranit, femeie!




Am intrat intr-o reprezentanta auto si i-am spus managerului:
- Sotia mea ar dori sa discutati despre Loganul din vitrina.
Managerul:
- Imi pare rau, domnule, dar nu avem nici un Logan in vitrina.
- Credeti-ma pe cuvant… acum aveti!




Ion cu Gheorghe stateau de vorba:
-Ma Ioane, zise Gheorghe eu am 30 de ani si sunt virgin, niciodata nu am avut sansa sa fac ***.
-Du-te ma Gheorghe, zise Ion, las ca te rezolv eu, iti trimit o fata si se rezolva problema.
Merge Ion, plateste o prostituata sa mearga sa se intalneasca cu Gheorghe, acesta o invita la restaurant, mananca, beau un vin, apoi Gheorghe o invita la el acasa, aceasta accepta, ajung acasa la Gheorghe acesta o intreaba:
-Desfac o sampanie?
-Da!?
-E cam cald aici, ii spuse Gheorghe timid, hai sa ne dezbracam.
-Tipa nici una nici doua se dezbraca in pielea goala.
Gheorghe mirat, ii spune:
-Acum mergem in pat:
-Da,
-Se pun in pat amandoi si Gheorghe, din nou:
-Acum dormim?
-Cum vrei.
Dimineata se trezesc, tipa pleaca in treaba ei, si Gheorghe se intalneste cu Ion, care-l intreaba:
-Ei, cum a fost?
-No, nu am facut ***, da’ atatea sanse ce am avut!…




Profesoara:
- Cine se crede prost sa se ridice in picioare…la care un elev s-a ridicat
Profesoara:
-Mai, tu chiar esti prost?
Elevul:
-Nu, dar mi-a fost mila sa va las doar pe d-voastra in picioare. 





Un taran merge pe strada cu un sconcs .Vine altu si-l intreaba :
-Ce faci cu sconcsul ?
-Il duc acasa ca e iarna si-l pun la picioare sa-mi tina de cald .
-Bine , bine ,da pute !
-Lasa ca se obisnuieste el ! –

Niciun comentariu: