vineri, 7 iunie 2013

Emeli Sandé - Clown (Live At the Royal Albert Hall)


I guess it's funnier from where you're standing
'Cause from over here I've missed the joke
Cleared the way for my crash landing
I've done it again, another number for your notes

I'd be smiling if I wasn't so desperate
I'd be patient if I had the time
I could stop and answer all of your questions
As soon as I find out
How I could move from the back of the line

So I'll be your clown
Behind the glass
Go 'head and laugh 'cause it's funny
I would too if I saw me
I'll be your clown
On your favorite channel
My life's a circus-circus rounding circles
I'm selling out tonight

I'd be less angry if it was my decision
And the money was just rolling in
If I had more than my ambition

I'll have time to please
I'll have time to thank you as soon as I win

So I'll be your clown
Behind the glass
Go 'head and laugh 'cause it's funny
I would too if I saw me
I'll be your clown
On your favorite channel
My life's a circus-circus rounding circles
I'm selling out tonight

From a distance my choice is simple
From a distance I can entertain
So you can see me I put makeup on my face
But there's no way you can feel it
From so far away

So I'll be your clown
Behind the glass
Go 'head and laugh 'cause it's funny
I would too if I saw me
I'll be your clown
On your favorite channel
My life's a circus-circus rounding circles
I'm selling out tonight
Songwriter(s): Shahid Khan, Grant Mitchell, Emeli Sande

Cred că e mai amuzant din perspectiva ta
Fiindcă de aici nu mă prind de glumă
Curăță calea spre propria-mi prăbușire
Am făcut-o din nou
Un alt număr pentru notițele tale

Aș zâmbi dacă n-aș fi atât de disperată
Aș fi răbdătoare dacă aș avea timp
Aș putea să mă opresc și să răspund la toate întrebările tale
Cât de curând voi afla
Cum pot să depășesc capătul liniei

Voi fi clovn-ul tău
De după geam
Continuă și râzi
Fiindcă e amuzant
Aș face-o și eu dacă m-aș vedea
Pe canalul tău favorit
Viața mea e un circ
Învârtindu-mă în cercuri
Mă vând în seara asta

Aș fi mai puțin nervoasă dacă ar fi fost decizia mea
Și aș fi avut bani
Dacă aș fi avut mai mult decât propria-mi ambiție
Voi avea timp pentru Vă rog
Voi avea timp pentru Mulțumesc
Cât de curând voi învinge

Voi fi clovn-ul tău
De după geam
Continuă și râzi
Fiindcă e amuzant
Aș face-o și eu dacă m-aș vedea
Pe canalul tău favorit
Viața mea e un circ
Învârtindu-mă în cercuri
Mă vând în seara asta

De la distanță alegerea mea e simplă
De la distanță eu pot să amuz oamenii
Ca să mă poți vedea
Mă voi machia
Dar n-ai cum s-o simți
De așa de departe

Voi fi clovn-ul tău
De după geam
Continuă și râzi
Fiindcă e amuzant
Aș face-o și eu dacă m-aș vedea
Pe canalul tău favorit
Viața mea e un circ
Învârtindu-mă în cercuri
Mă vând în seara asta

Niciun comentariu: