vineri, 15 martie 2013

Retete pentru copii





Papanasi fierti:


150 gr brinza vaci 1 ou 3 linguri pesmet se face o pasta, se ia cu lingura si se scufunda in apa clocotita, putin sarata. se fierb la foc mic 10-15 min

Prajitura cu morcovi

2 oua se bat cu 200 grame de zahar pana devin albe, se adauga 100 ml lapte si 100 ml ulei si se amesteca bine. Apoi 300 gr faina cu putin praf de copt (eu am folosi putin bicarbonat de sodiu dizolvat in lapte). Se adauga la final 200 gr morcov ras pe razatoarea cea mai fina si 50 gr nuci daca bebe e maricel. Se coace intr-o tavita ca nu iese prea multa compozitie. E ca un checulet!

Budinca de lamaie(peste 1 an)

Ai nevoie de 125 g unt, 125 ml lapte, 20 g faina, zeama si coaja rasa de la 1 lamiie, un ou, 20 g zahar. Faci un sos din unt (il pui la topit in tigaie) lapte si faina (laptele eu l-am folosit rece si am desfacut in el faina, apoi am strecurat peste untul cald) si mesteci repede pina se ingroasa, apoi il lasi la racit. Separi albusul (pa care il bati spuma) de galbenus (pe care il freci cu zahar). Cind s-a racit sosul adaugi in el galbenusul, si lamiia, iar la urma albusul. il pui intr-un vas (un castronel mijlociu) si-l dai 30 min la cuptor.

Niciun comentariu: