sâmbătă, 3 martie 2012

Cele mai frumoase declarații de dragoste din filme

Fie că serbați Ziua îndrăgostiților în 14 februarie, Dragobetele în 24 februarie, sau nu aveți nevoie de o zi desemnată pentru a vă mărturisi dragostea față de partener/ă, un film romantic va fi întodeauna binevenit atunci când iubirea plutește în aer. De la povești siropoase de dragoste, la iubiri interzise sau la cuplări neașteptate, filmele preiau realitatea și o idealizează, ilustrând cel mai frumos și mai împlinitor sentiment dintre toate: iubirea. În numele iubirii mulți dintre noi suntem dispuși să sacrificăm totul și să ne dăm peste cap pentru persoana iubită, iar dintre cele mai frumoase lucruri pe care le putem face, declarațiile de dragoste ocupă un loc fruntaș. Iată câteva dintre cele mai memorabile declarații de dragoste făcute pe marile ecrane. Poate vă inspiră!

Allie și Noah – The Notebook



Deși logodită, după ce află din ziare că Noah (Ryan Gosling), tânărul de care s-a îndrăgostit nebunește într-o vară, a costruit casa viselor ei, Allie (Rachel McAdams) merge să-l viziteze. Aici, sentimente din trecut ies la suprafață și o fac pe Allie să fie foarte confuză în ceea ce privește logodna. Declarația de dragoste pe care i-o face Noah este cu atât mai convingătoare cu cât, cei doi actori au format un cuplu și în viața reală.

Noah: Ai vrea să stai cu mine?
Allie: Să stau cu tine? De ce? Uită-te la noi, deja ne certăm.
Noah: Asta facem noi, ne certăm…Tu îmi spui când sunt un ticălos arogant și eu îți spun când ești o pacoste. Ceea ce ești, 99% din timp. Nu mi-e frică să-ți rănesc sentimentele. Ai o contralovitură de 2 secunde, apoi continui să faci următorul lucru enervant.
Allie: Și ce?
Noah: Și nu va fi ușor. Va fi foarte greu. Va trebuit să muncim în fiecare zi, dar vreau să fac asta pentru că te vreau. Te vreau, pentru todeauna, tu și eu, în fiecare zi. Faci ceva pentru mine, te rog? Imaginează-ți viața ta pentru mine? peste 30 de ani de-acum? 40 de ani? Cum arată? Dacă e alături de el, pleacă. Pleacă! Te-am pierdut o dată, cred că mai pot încă o dată. Dacă aș crede că asta îți dorești cu adevărat. Dar nu accepta calea mai ușoară.



În Ever After, Drew Barrymore și Dougray Scott rescriu povestea Cenușăresei. Danielle (Drew Barrymore) este o fată de rând, care locuiește cu mama vitregă și cele două fiice ale acesteia. Chiar dacă lucrurile nu se întâmplă la fel ca în celebrul basm, ideea centrală este păstrată: o fată de rând îi fură inima unui prinț și după depășirea unor obstacole, trăiesc fericiți până la adânci bătrâneți.

Îngenunchez în fața ta nu ca un prinț, ci ca un bărbat îndrăgostit. Dar m-aș simți ca și un rege dacă tu, Danielle de Barbarac ai fi soția mea.

Yvaine și Tristan – Stardust

Protagonistul filmului, Tristan Thorn (Charlie Cox), jură că va găsi o stea căzută, pentru a câștiga inima Victoriei(Sienna Miller), fata pe care vrea să o ceară de soție. Însă când în locul stelei găsește o femeie tânără – Yvaine (Claire Danes), cei doi ajung să se îndrăgostească unul de celălalt.

Știi când ți-am spus că știu prea puține despre iubire? Nu a fost adevărat. Știu multe despre iubire. Am văzut-o secole de-a rândul și a fost singurul lucru care a făcut privirea lumii tale suportabilă. Toate războaiele, durerea, minciunile, ura…M-au făcut să-mi doresc să mă întorc și să nu mă mai uit niciodată jos. Dar când văd felul în care umanitatea iubește…Poți să cauți în toate colțurile universului și nu vei găsi nimic mai frumos. Deci da, știu că iubirea este necondiționată. Dar mai știu că e și imprevizibilă, neașteptată, incontrolabilă, insuportabilă și ușor de confundat cu aversiunea și…Ce încerc să spun, Tristan, este….Cred că te iubesc. E aceasta iubire, Tristan? Nu mi-am imaginat-o niciodată pentru mine. Inima mea…Simt ca și cum pieptul meu abia o mai poate ține. De parcă ar încerca să scape, pentru că nu-mi mai aparține. Îți aparține ție. Și dacă o vrei, nu îmi doresc nimic în schimb, niciun dar, niciun bun, nicio demonstrație de devotament. Nimic decât certitudinea că mă iubești și tu. Doar inima ta în schimbul inimii mele.

Mark și Juliet – Love Actually

Juliet (Keira Knightley) este căsătorită, însă este intrigată de ce Mark (Andrew Lincoln), cel mai bun prieten al soțului ei se poartă urât cu ea. Convinsă că nu va ajunge să se înțeleagă niciodată decent cu acesta, va descoperi chiar de Crăciun adevăratul motiv pentru care acesta o evită - o iubește și o consideră perfectă. Declarația lui de dragoste este una originală, făcută silențios prin pancarte și în final îi câștigă un sărut.

Dacă voi avea noroc, la anul/ Voi avea o relație cu una dintre aceste fete/ (colaj cu fotografiile unor fotomodele)/ Dar pentru moment lasă-mă să-ți spun/ Fără să-mi fac speranțe sau cu intenții ascunse/ Doar pentru că e Crăciunul/ (Și de Crăciun spui adevărul)/ Pentru mine, ești perfectă/ Și inima mea pierdută te va iubi mereu/ Până când vei arăta așa/ (poză cu o figură bătrână)/ Crăciun fericit!

Julia și Robbie – The Wedding Singer

Îndrăgostit de Julia (Drew Barrymore), o tânără pe care o întâlnește la o sală de nunți unde cântă frecvent, Robbie Hart (Adam Sandler) se dă peste cap pentru a o face pe aceasta să simtă la fel. Un șir neașteptat de evenimente, două nunți anulate, duc la o declarație originală de dragoste făcută la bordul unui avion cu destinația Las Vegas.

“I wanna make you smile whenever you’re sad./Vreau să te fac să zâmbești când ești tristă
Carry you around when your arthritis is bad./ Să te ajut când artrita se agravează
All I wanna do is grow old with you./ Tot ce-mi doresc este să îmbătrânesc cu tine

I’ll get your medicine when your tummy aches. / Își voi da medicamente când te doare burtica
Build you a fire if the furnace breaks./ Voi face un foc dacă cuptorul se strică
Oh it could be so nice, growing old with you.”/ O, ar fi așa de drăguț să îmbătrânesc cu tine

Loretta și Ronny – Moonstruck

Văduva Loretta Castorini (Cher), este logodită cu sufletistul, dar plictisitorul Johnny Cammareri (Danny Aiello), însă, în mod neașteptat se îndrăgostește de fratele mai tânăr al acestuia, Ronny (Nicolas Cage), un brutar romantic, care trezește pasiunea despre care Loretta a crezut că a murit odată cu soțul ei.

Loretta, te iubesc. Nu cum ți-au spus ei că e iubirea, și nici eu nu știam asta – dar iubirea nu face lucrurile mai frumoase. Distruge totul. Îți frânge inima. Nu suntem aici să facem lucrurile perfecte. Fulgii de zăpădă sunt perfecți. Stelele sunt perfecte. Nu noi! Nu noi! Suntem aici să ne distrugem, să ne frângem inimile, să iubim oamenii pe care nu ar trebui și să murim. Poveștile sunt prostii! Acum vreau să vii sus cu mine și să te bagi în patul meu!

Seth și Maggie – City of Angels
În City of Angels, Maggie (Meg Ryan) și Seth (Nicolas Cage) se îndrăgostesc iremediabil unul de celălalt. Singurul inconvenient este că, ea este o femeie simplă, iar el este un înger. În fața iubirii adevărate, eternitatea este un lucru la care Seth renunță fără regrete.

Prefer adierea părului ei, un sărut de pe buzele ei, atingerea mâinii ei, decât eternitatrea fără toate astea.

Harry și Sally – When Harry met Sally

Când Harry (Billy Crystal) a întâlnit-o pe Sally (Meg Ryan), au ieșit scântei. Nu din prima, pentru, că inițial au fost doar prieteni. Apoi au decis să nu mai fie prieteni. Zece ani mai târziu au avut o aventură intimă, iar într-un final și-au dat seama că sunt îndrăgostiți unul de celălalt.

Am venit aici în seara asta, pentru că, atunci când îți dai seama că vrei să-ți petreci restul vieții tale cu cineva, îți dorești ca restul vieții tale să înceapă cât mai repede posibil.

Joe Black și Susan – Meet Joe Black

Joe Black (Brad Pitt) este Moartea întrupată în corpul unui tânăr blond și seducător, care apare la ușa omului de afaceri Bill Parish (Anthony Hopkins), pentru a-l lua în lumea de dincolo. Însă, până și Moartea cade în capcana sentimentelor și se îndrăgostește chiar de fiica (Claire Forlani) bărbatului pe care trebuie să-l ia.

Ia dragostea, înmultește-o cu infinitul și du-o la profunzimea veșniciei….Chiar și așa ai avea doar o licărire a ceea ce simt eu pentru tine.

Patrick și Kat – 10 Things I Hate About You

Deși toată povestea de dragoste a început de la o minciună, Patrick (Heath Ledger) fiind plătit să o seducă pe Kat (Julia Stiles), încercările tânărului de a o cuceri ajung să aibă în spate și sentimente adevărate. Dacă nu ar fi fost așa, cu siguranță nu i-ar fi cântat melodia Can’t Take My Eyes Off You în fața colegelor ei, fugărit de polițiști.

Melvin și Carol – As Good as It Gets

Melvin (Jack Nicholson) este un bărbat cu obiceiuri ciudate, obsedat de curățenie și microbi, care se îndrăgostește de Carol (Helen Hunt), însă îi este greu să îi arate adevăratele lui sentimente, fiind obișnuit să trăiască o viața strictă și singuratică. Prin faptul că a mers la 4 dimineața la ușa femeii pe care o iubește pentru a-i spune un complient sincer, a reușit să o cucerească iremediabil.

Am un compliment frumos pentru tine. Doar lasă-mă să vorbesc. S-ar putea să fiu singura persoană de pe fața pământului care știe că ești cea mai minunată femeie de pe Pământ. S-ar putea să fiu singurul care apreciază cât de uimitoare ești în toate lucrurile pe care le faci. Cum te porți cu Spencer și în fiecare gând pe care-l ai. Și cum spui ceea ce crezi. Și cum tot timpul vrei ceva ce e în totalitate corect și bun. Cred că majoritatea oamenilor nu văd asta la tine și mă uit la ei întrebându-mă cum te pot privi când le aduci mâncarea și le cureți mesele fără să-și dea seama că tocmai au cunoscut cea mai frumoasă femeie în viață. Și faptul că eu văd asta mă face să mă simt bine față de mine.


Niciun comentariu: