duminică, 29 ianuarie 2012

Rugaciuni

Doamne, deschide-mi ochii pentru a putea găsi cele mai bune soluţii la problemele de zi cu zi.

Doamne îţi mulţumesc pentru resursele pe care mi le-ai pus la dispoziţie. Ajută-mă să le folosesc cât mai eficient.

Doamne, ajută-mă să-mi reamintesc cum e să mă bucur ca un copil chiar şi de cele mai mărunte lucruri.

Doamne, mă bucur că eşti aici, în jurul meu, în ceea ce simt, în ceea ce gândesc şi în adâncul fiinţei mele.

Doamne, dă-mi curajul de a fi eu însumi.

Doamne, deschide-mi ochii pentru a putea trăi o viaţă autentică.

Doamne, dă-mi puterea de a da la o parte frica şi neîndoiala pentru a putea să aud limpede ghidarea Ta.

Doamne, am nevoie de sprijinul tău pentru a reuşi să fac din această zi o zi împlinită.

Doamne, ajută-mi sufletul să se bucure de fiecare zi.

Doamne, ajută-mă să reuşesc să păstrez un echilibru între ceea ce-mi doresc şi ceea ce am cu adevărat nevoie.

Doamne, cu ajutorul tău fiecare lucru simplu poate deveni minunat.

Doamne, ajută-mă ca în zilele acestea pline şi agitate să găsesc timp şi pentru a-mi trage sufletul.

Doamne, dă-mi inspiraţie şi perseverenţă să pot duce cât mai multe lucruri importante la bun sfârşit.

Doamne, ajută-mă să am ochi pentru lucrurile cu adevărat importante şi să nu mă las acaparat de cele neînsemnate.

Doamne, reaminteşte-mi mereu să nu îţi spun Ţie cât de mari îmi sunt greutăţile, ci să le spun greutăţilor cât de mare eşti Tu.

Niciun comentariu: