joi, 27 octombrie 2011

Rugaciuni

Doamne Dumnezeule; Îţi mulţumesc că mă iubeşti şi că în cele mai grele momente ale vieţii nu m-ai abandonat niciodată. Amin.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să urmăresc scopuri înalte şi dă-mi putere pentru a le putea atinge. Amin.

Dă-mi Doamne seninătatea să accept lucrurile pe care nu le pot schimba, curajul de a le schimba pe cele pe care le pot şi înţelepciunea de a le deosebi.

Doamne Dumnezeule; străluceşte cu lumina adevărului şi a dragostei Tale şi prin viaţa mea, pentru ca toţi cei ce-mi urmăresc viaţa să Te vadă pe Tine. Amin.

Doamne Dumnezeule; ştiu că pot să am doar ceea ce sunt pregătit să accept. De aceea Te rog ajută-mă să fiu deschis pentru a putea primi darurile Tale.

Doamne Dumnezeule, ajută-mă să văd printr-o inimă plină de recunoştinţă.

Doamne Dumnezeule, îţi mulţumesc pentru că eşti de partea mea.

Doamne Dumnezeule; ajută-mă să-mi arat recunoştinţa pentru darurile pe care mi le-ai oferit împărţind aceste daruri cu alţii.

Fără gânduri, fără vorbe, azi vreau doar să simt în linişte prezenţa Ta.

Doamne Dumnezeule; deschide-mi ochii mie şi celor dragi mie pentru a putea să recunoaştem prezenţa Ta glorioasă în viaţa noastră.

Doamne Dumnezeule; binecuvântarea Tale îmi umple inima şi mintea şi atrage spre mine lucruri minunate.

Doamne Dumnezeule; dă-ne nouă protecţia TA, iertare şi viaţă.

Doamne Dumnezeule, inspiră-mi inima cu înţelepciunea divină.

Doamne Dumnezeule, ajută-mă să perseverez în această călătorie pe care o am de făcut zi de zi.


Doamne Dumnezeule; ajută-mă să văd manifestarea divină în viaţa mea de zi cu zi.

Niciun comentariu: