duminică, 23 octombrie 2011

PIZZA PICCOLINIS


Ingrediente: 200 ml lapte, 10 g drojdie, 250 g faina, 2 linguri apa minerala, un pic de sare si margarina - o lingurita plina

Mod de preparare: Se amesteca toate ingredientele iar aluatul obtinut se intinde destul de subtirel (nu chiar sa vezi prin el) si se taie cu o forma rotunda sau cu gura unui pahar. Se asaza cerculetele intr-o tava (eu am pus si hartie de copt) si se lasa sa stea. Intre timp se taie mozzarella(o biluta de 125 gr) bucatele mici si se pregateste sosul din 100 gr sos de rosii,cateva frunze de basilikum,3-4 catei de usturoi,sare,piper.Eu le-am pus toate in blender. În timp ce pregatim sosul si mozzarella ,dam drumul si la cuptor la maxim (al meu 250°) si ungem cerculetele cu sos. Se pune apoi branza, sunca,masline... ce dorim... si se lasa la cuptor cca. 10 minute.

Niciun comentariu: