duminică, 23 octombrie 2011

Bancuri

În zilele noastre, pietonii sunt de două categorii: rapizi şi accidentaţi.

Mare concurs: "Cea mai ermetică maşină".
Vin cei de la Peugeot cu ultimul model. Comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Nu, cum e testul cu pisica?
- Nu-i nimic, îl facem acum. Băgăm o pisică înăuntru... După două zile pisica moare, nu mai avea aer.
- Într-adevăr este ermetică.
Vine ultimul model de BMW, comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Nu, cum se face acest test?
- Băgăm o pisică înăuntru... După o zi pisica moare. Nu mai avea aer. Este într-adevăr cea mai ermetică maşină.
Vin şi cei de la Logan. Comisia întreabă:
- Aţi făcut testul cu pisica?
- Da!
- Şi cum l-aţi făcut?
- Păi am băgat pisica înăuntru şi pe unde scotea capul, chituiam...

Iţic avea o gogoşerie lângaă Manhatan Bank. Într-o zi vine Ştrul la Iţic şi îi spune:
- Bă Iţic, nu-mi împrumuţi şi mie 100$, că şi aşa ai gogoşerie în faţă la Manhatan Bank şi merge bine treaba.
- Măi Iţic îmi pare rău dar nu pot.
- Păi de ce?
- Am un contract cu Manhatan Bank.
Ei nu vând gogoşi iar eu nu împrumut bani.

Ion şi Gheorghe se întâlnesc la un colţ de stradă. Ion îl întreabă pe Gheorghe:
- Unde meri, mă?
- Nu ştiu! Da' tu unde meri, mă?
- Nu ştiu!
- No, atunci hai p-aci că-i mai aproape.

- Nenorocire ! Am o nevastă tânără care-i mereu bolnavă.

- Asta nu-i nimic. Eu am una bătrână care-i sănătoasă tun....

La tribunal, judecătorul:

- Şi vreţi să susţineţi că atunci aţi crezut că portmoneul găsit vă aparţine?

- Portmoneul nu, dar bancnotele îmi păreau cunoscute...

Băsescu către mulţimea adunată în Piaţa Victoriei:
- Am hotărât că de acum vom munci numai Miercurea!
Toată suflarea impresionată, aplaudă în delir.
- Întrebări?
Se ridică unu, se scarpină, tuşeşte:
- Da' în FIECARE Miercuri?

Doi olteni reparau o maşină.
- Uită-te dacă funcţionează semnalizatorul.
- Acum da, acum nu, acum da, acum nu...

Un cetăţean s-a dus la primărie, să-şi declare veniturile.
- N-am venit că am venit, am venit că n-am venit!

Un african, după ce se întoarce din România este întrebat:
- Cum ţi s-a părut iarna acolo?
- Ei, cea verde - mai merge, dar cea albă - e rău de tot.

O femeie merge la un chirurg plastician:
- Domnule doctor, puteţi să-mi faceţi un nas mai mic şi mai frumos?
La care chirurgul răspunde:
- Doamnă, din ce aveţi dumneavoastră, vă fac şi 3!

Ajutorul extern trebuie înţeles ca un transfer de bani de la oamenii săraci din ţările bogate către oamenii bogaţi din ţările sărace. (Douglas Casey)

Suport tehnic: Cum pot să vă ajut?
Client: Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic: OK, şi care ar fi problema?
Client: Păi, am scris litera "a" în adresă, dar nu ştiu cum să desenez cerculeţul din jurul ei.

Era odată un pescar cam ghinionist. Un trecător mai curios din fire îl întreabă:
- Are balta peşte?
- Are... (oftând)... da-i acoperit de apă!


Anunt la "Matrimoniale" pe timp de criza :
- Caut FEMEIE rezistenta la frig, foame si bataie.
Rog seriozitate !!!!!!!

Niciun comentariu: