duminică, 7 august 2011

Rugaciuni

Doamne, dă-mi înţelepciunea divină ce îmi luminează calea şi îmi călăuzeşte paşii.

Doamne, ajută-mi inima să deosebească răul de bine.

Doamne, ajută-ne să ne păzim inima, mai mult decât orice, căci ne-ai spus că din ea ies izvoarele vieţii.

Doamne, învaţă-mă să-mi accept semenii, să-i iubesc necondiţionat, să nu-i judec, dar să-i ajut să vadă ce ai pus Tu minunat în fiecare suflet!

Doamne, încercările vieţii au lăsat urme în sufletul meu. Alină-mi te rog durerea ce mi-au adus-o.

Doamne, ajută-mă să ofer ceea ce este mai bun din mine.

Doamne, fii Te rog de partea mea, fii ajutorul meu, am nevoie de Tine.

Doamne, Iti multumesc pentru siguranta ce izvoraste din dragostea ce ne-o porti.


Doamne ajuta-ma nu doar sa-Ti aud cuvantul, ci sa-l pot si indeplini.

Niciun comentariu: