duminică, 24 iulie 2011

Rugaciuni

Doamne, dă-ne înţelepciunea de a şti să păstrăm pace, dragoste şi bucurie în familii.

Doamne, doar Tu ai puterea de a schimba oameni şi lucruri.

Doamne, ajută-mă să fiu puternic pentru a-i putea ajuta pe cei mai slabi.

Doamne, îţi mulţumesc pentru această nouă zi. Îţi mulţumesc pentru că pot vedea şi auzi.

Doamne, ajută-mă să încep această zi cu o nouă atitudine şi multă gratitudine.

Doamne, ajută-mă ca atunci când sunt la muncă să mă pot concentra pe ceea ce am de făcut, iar când sunt cu cei dragi să le pot acorda întreaga mea atenţie.

Doamne, nu mă lăsa să mă plâng de toate lucrurile asupra cărora nu am control.

Doamne, îţi mulţumesc pentru toate persoanele, experienţele şi lucrurile frumoase cu care îmi umpli viaţa.

Doamne, Tu mi-ai fost mereu alături în suferinţă, ajută-mă şi pe mine să fiu leac pentru suflete vătămate.

Doamne, învaţă-mă să fiu sincer cu mine şi ceilalţi şi ajută-mă să fiu deschis la sinceritatea celorlalţi, chiar dacă de multe ori sinceritatea e mai greu de suportat decât minciuna.

Doamne, ajută-ne să avem puterea de a iubi mai mult, să nu judecam deloc şi să ajutăm de cate ori avem ocazia.

Doamne, ajută-mă să reuşesc să păstrez un echilibru între ceea ce-mi doresc şi ceea ce am cu adevărat nevoie.

Doamne Dumnezeule; umple şi inima mea cu dragostea Ta, pentru ca să pot gusta ce înseamnă plinătatea vieţii.

Doamne, ajută-ne să reuşim să fim calmi şi înţelepţi!

Dă-mi Doamne inspiraţia Ta şi fii prezent în deciziile pe care le iau.

Niciun comentariu: