sâmbătă, 30 iulie 2011

Nu-mi place .... Catalin Botezatu


Stiu ca traim intr-o lume libera in care fiecare e liber sa faca sau sa zica ce vrea, carcotasii ar putea sa spuna sa ma folosesc de telecomanda, dar, what the hell, poate ca si eu sunt carcotas intr-un fel sau altul.
Mi-am propus ca incepand de azi sa-mi fac cunoscute antipatiile, "des-like"-urile ca sa zic asa, drept pentru care am si inceput sa scriu despre acest lucru.
Azi incep cu Catalin Botezatu. De ce? Habar nu am, poate pentru ca a invadat toate televiziunile? Cu siguranta ca da. Pe orice post TV as muta imposibil sa nu auzi de el sau sa-i vezi fata, ca sa nu mai vorbesc de ziare si internet, peste tot Catalin Botezatu.
Bun, inteleg ca o persoana sa fie cunoscuta, dar Doamne, nici chiar asa. Inteleg sa se faca cunoscuta o femeie, pana la urma este dreptul oricarei femei sa apara sa-si faca cunoascuta frumusetea, inteleginta sau inteligenta, dar frate, am obosit de atat Catalin Botezatu.
VOI NU?
Pe voi nu v-a iritat mascarada si circul "relatiei" cu Bianca Dragusanu sau cum o chema-o si pe ea? Chiar nu si-au dat seama cat de penibili au fost? Nu si-au dat seama ca practic televiziunile si-au facut rating pe seama inchipuirilor lor si a minciunilor? Efectiv toata lumea si-a dat coate si a ras pe infundate.
Ma rog, pe final, ieri, azi si cu siguranta si maine NU IMI PLACE DE CATALIN BOTEZATU.
Daca sunteti de aceeasi parere cu mine, lasati comentarii.

Niciun comentariu: