duminică, 20 martie 2011

Rugaciuni

Doamne, trimite-mi în cale acei oameni de la care am mereu de învăţat, căci nicio întâlnire nu e întâmplătoare.


Doamne, îţi mulţumesc că m-ai ajutat să înţeleg că fiecare vis pe care-l am există deja, iar eu nu trebuie decât să-l aduc în viaţa mea.


Doamne, dă-mi puterea de a accepta că un lucru poate fi privit din mai multe puncte de vedere și că a susține doar unul înseamnă a nu vedea întregul.


Doamne, Tu eşti cel care aduci ordine, armonie şi condiţiile cele mai potrivite pentru fiecare dintre noi.


Doamne, ajută-ne să ne descoperim menirea şi îndrumă-ne acţiunile, astfel încât prin ceea ce facem să creăm valoare în vieţile noastre şi în ale celor din jurul nostru.


Doamne, învaţă-ne să gândim repede şi bine, să nu întoarcem, de teamă şi inutil, lucrurile pe toate feţele, să nu găsim atâtea scuze pentru a nu acţiona.


Doamne, învaţă-ne arta de a mulţumi şi de a fi recunoscători.


Doamne, nu ne lăsa să rătăcim în scuze şi explicaţii care justifică de ce ne e greu. Învaţă-ne cum să găsim puterea de a fi mai presus de greutăţile care ne încearcă.
.

Doamne, dă-ne curajul de a trăi fiecare zi cu autenticitate, de a da expresie a ceea ce suntem – unici şi speciali.


Doamne, învaţă-ne să preţuim ceea ce suntem şi dă-ne curajul de a ieşi din zona de confort pentru a ne folosi întreg potenţialul.


Doamne, înzestrează-ne cu un spirit de excelenţă, cu o dorinţă de a ne autodepăşi, de a ne spori şi de a ne folosi la maxim valoarea noastră.


Doamne, inspiră-mă să îmi construiesc o imagine a ceea ce vreau să realizez şi dă-mi înţelepciune şi putere pentru a o pune în practică.


Doamne, dă-mi puterea să depăşesc inerţia care tinde să mă ţină pe loc. Ajută-mă să-mi găsesc pasiunea şi entuziasmul de a face acele lucruri care contează.


Doamne, întăreşte-mi voinţa, ajută-mă să-mi dezvolt abilitatea de a fi disciplinat pentru a obţine mai repede succesul pe care mi-l doresc.


Doamne, am nevoie de ajutorul Tău, dar nici o clipă nu trebuie să nesocotesc că oamenii care se roagă şi acţionează au şanse mai mari de reuşită decât cei ce se roagă şi aşteaptă.

Niciun comentariu: