duminică, 23 ianuarie 2011

Rugaciuni

Doamne, îţi mulţumesc pentru toate experienţele prin care mi-am îmbogăţit cunoaşterea şi prin care m-am cunoscut pe mine.


Doamne, ajută-mă să-mi odihnesc mintea, ca să fac alegerile corecte, căci am obosit-o cu prea multe gânduri.


Doamne, îţi mulţumesc pentru fiecare dar cu care m-ai înzestrat şi pentru şansa de a-l da mai departe.


Doamne, fii prezent în tot ceea ce voi face azi şi voi şti că sunt pe drumul cel bun.


Doamne, Ţie mă adresez la începutul acestei zile și în Tine îmi pun toată încrederea. Servește-te așadar de mine pentru ca să se împlinească binele.


Doamne, fie ca iubirea Ta să se reverse asupra acestui pământ prin noi înșine.


Doamne, dă-mi astăzi puterea de fi mai bun, mai curajos și mai deschis decât ieri.


Doamne, îți încredințez ție toate grijile care mă apasă, toate gândurile care mă încarcă și îmi eliberez mintea pentru ca Tu să poți intra.


Doamne, ajută-mă să-mi înţeleg corpul şi să-i dau ce are nevoie pentru a-l menţine mereu sănătos.


Doamne, tot ce îţi cer azi e să fii prezent în ceea ce gândesc, spun şi în ceea ce fac, iar ziua mea va fi una reuşită.

Niciun comentariu: