sâmbătă, 23 octombrie 2010

Bancuri


Tânără doamnă, drăguţă, inteligentă, caracter, familie bună, doreşte căsătorie cu domn bine situat care să aibă şi autoturism. Ofertele se vor adresa subsemnatei, însoţite de fotografia autoturismului.





Cum vorbesc femeile între ele?
Simultan.





Bulă se întoarce de la şcoală cu un zâmbet larg pe faţă
- Arăţi foarte bucuros dragul meu. Îţi place şcoala?
- Lasă prostiile, mamă. Să nu confundăm dusul cu întorsul!





- Doctore, de câtva timp vorbesc singur! se plânge Bulă.
- Nu-i nimic grav, îi răspunde doctorul.
- Dar dacă ai şti ce pisălog sunt…





- Ai auzit că Vasilescu a ajuns critic literar? Şi încă unul foarte combativ.
- Nu-i de mirare.
Nici la şcoală nu-i plăcea cartea…





Un actor extrem de pretenţios îi spune regizorului:
- Uite ce e, vorbeşte cu producătorul. Nu accept ca în acest film istoric să se umble cu butaforii. La scena celor două ospeţe, vânatul să fie vânat autentic, vinul de Rin să fie vin de Rin şi păstrăvii să fie păstrăvi! După un timp, regizorul vine cu răspunsul:
- Producătorul e de acord, cu condiţia ca, la scena finală, otrava să fie otravă!





- Nu banii aduc fericirea.
- Sigur, numai numărul lor.





- Soţia mea este pur şi simplu un înger. Dar a ta?
- Fericitule, a mea este încă în viaţă!





- Dragă mătuşică, am venit să-ţi aduc marea veste că Bulă se însoară!
- Auzi, hodorogul!… Şi cine-i nenorocita?
- Eu…
- Vino să te pup, fetiţo, că mare noroc ai avut!





- Bunicule, câţi litri de lapte dă vaca voastră?
- 10 litri.
- Şi ce faceţi voi cu el?
- 5 litri las pentru familie, iar 9 litri vând.





- Bade, sunt farmacist şi aş vrea să ştiu: ierburile astea pe care le vinzi aici, la piaţă, sunt de ceva folos?
- Sigur că sunt, chiar de foarte mare folos.
La băiat i-am luat maşină, iar fetei i-am făcut casă…





Un doctor tânăr îi spune pacientului:
- Vă rog să fiţi sigur, domnule, voi face totul să aflu cauza bolii de care suferiţi, chiar dacă va fi nevoie de autopsie.






- Dumneata ştii care e raportul dintre putere şi dreptate?
- Nu ştiu, domnule.
- Când puterea are dreptate, dreptatea nu are putere.

Niciun comentariu: