duminică, 26 septembrie 2010

Rugaciuni

Doamne, eliberează-mă de după gratiile propriilor mele limitări şi prejudecăţi şi dă-i forţă imagiaţiei mele pentru a crea o nouă viziune şi noi realităţi.


Doamne, ajută-mă să fiu o binecuvântare, să fac o diferenţă pozitivă în viaţa celor din jurul meu.


Doamne, ajută-mă să nu mă las cuprins de îngrijorare, dă-mi puterea de a încerca mereu lucruri noi şi de a-mi descoperi noi talente.


Doamne, mă rog Ţie să descopăr adevărata bucurie a fiecărei zile, ajută-mă să nu mă pierd în desişul responsabilităţilor şi greutăţilor, uitând să mai şi trăiesc.


Doamne, atunci când întâlnesc situaţii dificile, când e greu să iau o decizie, ştiu că, cu ajutorul Tău, voi afla informaţia de care am nevoie, voi primi la momentul potrivit încurajările potrivite, îmi vor fi dezvăluiţi paşii pe care trebuie să îi urmez

Doamne, ajută-mă să nu mă complic în vorbe şi să rătăcesc în fapte, îndrumă-mi paşii pe calea Ta simplă, luminată.


Doamne, ajută-mă să renunţ la tendinţele de a urâ, de a condamna, de a căuta vină, de a folosi vorbe amare şi fă loc în viaţa mea pentru armonie, pace şi iubire.


Doamne, binecuvântează-ne zilele cu oportunităţi pe măsura puterii şi priceperii noastre, pe care să le putem fructifica imediat, dar şi cu lecţii menite să ne facă să creştem.


Doamne, mă rog Ţie să-mi dai înţelepciunea de a-mi folosi eficient şi constructiv puterea minţii.


Doamne, când lucrurile scapă de sub control, dă-mi înţelepciunea de a face ceea ce pot eu face şi curajul de a le înfrunta conştient de faptul că am de partea mea ghidarea Ta.

Niciun comentariu: