duminică, 25 iulie 2010

Vorbe alese

Dacă iubeşti viaţa, şi viaţa te va iubi pe tine. Arthur Rubinstein


Încrederea este balamaua uşii spre succes. Mary O’Hare Dumas


Stăpânim deja energia vântului, a mărilor, a soarelui, dar ziua în care vom şti să dominăm energia iubirii va fi aşa de importantă, ca şi aceea în care am descoperit focul. Paulo Coelho


Frica are mai multă imaginaţie decât curajul. Nicolae Iorga


Visele noastre poartă cu ele energia pentru realizarea lor, fricile noastre poartă cu ele energia înfrângerii noastre. Michael Neill


Optimismul este credinţa care duce la îndeplinire. Nimic nu poate fi realizat fără speranţă şi încredere. Helen Keller


Cauţi în afara ta pentru a satisface ce e înăuntrul tău, comanzi dintr-un meniu în loc să creezi ceea ce îţi doreşti cu adevărat. Michael Neill


Nu te uita în urmă, ci priveşte cu curaj tot ce ţi-a hărăzit soarta. Mergi înainte cu bucurie, adună-ţi toate puterile, pentru a alege binele din tot ce vei avea de înfruntat. Rabindranath Tagore


Dacă mi-am pierdut încrederea în mine, am universul împotriva mea. Ralph Waldo Emerson


Forţa invincibilă care a împins lumea înainte nu este cea fericită ci aceea neîmplinită. Gabriel Garcia Marquez



Niciun comentariu: