joi, 22 iulie 2010

Rugaciuni

Doamne, îţi mulţumesc pentru toţi oamenii minunaţi pe care mi-i scoţi în cale.


Doamne, protejează-mă de slăbiciunile mele, eliberează-mă de frică şi dă-mi puterea de a merge mai departe.


Doamne, datorită sprijinului Tău, zilele îmi sunt mai luminoase, mai fericite, mai împlinite.


Doamne, ajută-mă să-mi umplu sufletul de iubire pentru a mă elibera de puterea fricii care îmi dictează alegerile şi îmi îngrădeşte aspiraţiile.


Doamne, inspiră-mi faptele şi ajută-mă să reuşesc în ceea ce îmi propun să realizez.


Doamne, dă-mi înţelepciunea de a recunoaşte prosperitatea adevărată.


Doamne, binecuvântează-ne cu roadele fericirii ce izvorăşte din interiorul nostru, şi cu pacea ce vine atunci când suntem aproape de tine.


Doamne, fie ca dragostea Ta să-mi fie candela care luminează întunericul. Fie ca prezenţa Ta constantă să-mi fie puterea.


Doamne, dă-mi înţelepciunea de a descoperi şi înţelege forţa care sălăsluieşte în mine.


Doamne, nu o viaţă lipsită de probleme şi greutăţi face un suflet vesel, ci o viaţă plină de iubire şi clădită pe credinţă.



Niciun comentariu: