miercuri, 7 iulie 2010

Rugaciuni

Doamne; ajută-mă să scot la iveală ce e bun în mine.


Doamne, ajută-mă să dezvălui lucrarea Ta prin acţiunile şi vorbele mele.


Doamne Dumnezeule; fie ca împreună cu Tine să fac din această nouă zi o zi minunată pentru mine şi cei din jurul meu.


Doamne Dumnezeule; Îţi mulţumesc pentru răbdarea pe care o ai cu mine.


Doamne, învaţă-mă să aleg calea cea dreaptă, ajută-mă să cresc pentru a depăşi ceea ce mă încearcă.


Doamne, inspiră-mă să fac cât pot mai bine acele lucruri care contează cu adevărat.


Doamne, dă-mi puterea de a da la o parte lucrurile care nu-mi permit să devin ceea ce sunt capabil să devin.


Doamne, ajută-mă să depăşec toate încercările cu demnitate.


Doamne, dă-mi curajul de a-mi urma propria cale, de a-mi urma cu pasiune visele.


Doamne, dă-mi curajul de a înfrunta problemele cotidiene şi înţelepciunea de a mă folosi de ele pentru a învăţa mai multe despre mine, despre lume.



Niciun comentariu: