sâmbătă, 31 iulie 2010

Crezul omului fericit

Am aflat fericirea, ajutându-i pe ceilalţi s-o găsească. Sunt sănătos pentru că duc o viaţă cumpătată sub toate aspectele şi mănânc doar produsele pe care natura le solicită pentru întreţinerea corpului.

Nu am niciun fel de temeri. Nu urăsc pe nimeni, nu invidiez pe nimeni, ci iubesc toată omenirea.

Sunt implicat într-o muncă pe care o iubesc şi în care amestec cu generozitate jocul. Astfel, nu obosesc niciodată.

Îmi exprim zilnic mulţumirea, nu pentru obţinerea a mai multe bogăţii, ci pentru înţelepciunea cu care acum recunosc, îmbrăţişez şi folosesc din belşug bogăţii aflate sub stăpânirea mea.

Nu rostesc niciun nume dacât doar pentru a-l cinsti.


Deţin o proprietate imensă, scutită de taxe, deoarece există în principal în mintea mea, constând în bogăţiile nemateriale ce nu pot fi evaluate sau însuşite decât de cei care adoptă stilul meu de viaţă.

Am creat această vastă proprietate, respectând legile naturii şi adaptându-mi obiceiurile la acestea.


Nu cer nicio favoare de la nimeni, cu excepţia privilegiului de a-mi împărtăşi bogăţiile cu aceia care le vor primi.

Sunt în relaţii bune cu conştiinţa mea. Astfel, ea mă îndrumă corect în tot ceea ce întreprind.

Nu am niciun duşman, deoarece nu rănesc pe nimeni, indiferent de motiv, dar beneficiez de pe urma tuturor acelora cu care intru în legătură, învăţându-i calea de a obţine bogăţii durabile.

Deţin mai multe bogăţii materiale decât îmi sunt necesare, deoarece nu sunt lacom şi râvnesc doar la lucrurile materiale pe care le pot folosi pe parcursul vieţii.


Tocmai ai citit cuvintele lui Napoleon Hill, omul care a avut privilegiul de a studia timp de 20 de ani oamenii bogaţi, pentru a afla care este secretul succesului lor. Învăţaturile lui au făcut de-a lungul anilor DIN OAMENI SIMPLI MILIONARI!

Ai avut şi prilejul de a face o excursie virtuală in Bora-Bora, cel mai romantic loc de pe Pământ.

ACUM AI DE ALES:
- fie îţi plângi de milă că nu eşti şi tu milionarul care îşi permite să îşi facă vacanţa în Bora-Bora,
- fie alegi să înveţi de la cei care au reuşit şi faci tot ce îţi stă în putinţă pentru a le călca pe urme.



Niciun comentariu: