vineri, 11 iunie 2010

Bancuri

Doi olteni reparau o maşină.
- Uită-te dacă funcţionează semnalizatorul.
- Acum da, acum nu, acum da, acum nu...




Un cetăţean s-a dus la primărie, să-şi declare veniturile.
- N-am venit că am venit, am venit că n-am venit!





Un african, după ce se întoarce din România este întrebat:
- Cum ţi s-a părut iarna acolo?
- Ei, cea verde - mai merge, dar cea albă - e rău de tot.





O femeie merge la un chirurg plastician:
- Domnule doctor, puteţi să-mi faceţi un nas mai mic şi mai frumos?
La care chirurgul răspunde:
- Doamnă, din ce aveţi dumneavoastră, vă fac şi 3!





Ajutorul extern trebuie înţeles ca un transfer de bani de la oamenii săraci din ţările bogate către oamenii bogaţi din ţările sărace. (Douglas Casey)





Suport tehnic: Cum pot să vă ajut?
Client: Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic: OK, şi care ar fi problema?
Client: Păi, am scris litera "a" în adresă, dar nu ştiu cum să desenez cerculeţul din jurul ei.





Suport tehnic: Cum pot să vă ajut?
Client: Scriu primul meu e-mail.
Suport tehnic: OK, şi care ar fi problema?
Client: Păi, am scris litera "a" în adresă, dar nu ştiu cum să desenez cerculeţul din jurul ei.





Era odată un pescar cam ghinionist. Un trecător mai curios din fire îl întreabă:
- Are balta peşte?
- Are... (oftând)... da-i acoperit de apă!





Bulă şi taică-său:

- Ce mai e nou pe la şcoală, fiule?

- Nimic! Mi-au prelungit contractul pentru clasa a V-a!





- Ale matale's oile? întreabă un turist pe un cioban.

- Incontestabil.

- Ia te uită!!! Şi le duci la păscut?

- Nu. La autofurajare.





Doi soţi se opresc în staţia de taxiuri. Soţia îl întreabă pe şoferul de taxi:

- Până în centru, la Universitate, cât m-ar costa?

- 10 lei.

- Şi dacă îl luăm şi pe soţul meu cu noi, atunci cât m-ar costa?

- Tot atât. La care femeia, uitându-se la soţul său cu o umbră de dispreţ:

- Vezi, ţi-am spus mereu că nu valorezi nimic!

Niciun comentariu: