sâmbătă, 6 februarie 2010

Bancuri (30)

- Ca să te vindeci, trebuie să renunţi total la băutură. numai aşa iţi poţi lungi zilele.
- Aveţi dreptate, domnule doctor.. De când m-am internat in spital, de 72 de ore nu am băut nici o picătura de băutură şi cred că a avut deja efect.
Mi s-au părut cele mai lungi zile din viaţa mea....


Fiul: - E adevărat, tăticule, că în unele părţi ale Africii bărbatul nu îşi cunoaşte soţia decât după căsătorie?
Tatăl: - La fel se întâmplă în toate ţările!


După 60 de ani de căsnicie, el moare.
La scurt timp moare şi ea şi ajunge în rai... unde-l vede pe el.
- Dragule, ce bine-mi pare să te regăsesc!
Lasă-mă-n pace, cucoană! Contractul a fost foarte clar:
"Până ce moartea ne va despărţi!"


"Bugetul trebuie echilibrat,

Tezaurul trebuie reaprovizionat,

Datoria publică trebuie micşorată,

Aroganţa funcţionarilor publici trebuie moderată şi controlată, şi

Ajutorul dat altor ţari trebuie eliminat pentru ca

Roma să nu dea faliment.

Oamenii trebuie să înveţe din nou să muncească în loc să

trăiască pe spinarea statului."

(Cicero, in 55 înainte de Cristos)

În concluzie nu s-a modificat nimic de 2065 şi de ani.


O tipa de la oras se rataceste in munti , dar spre ''norocul'' ei se intalneste cu un cioban.
Acesta ii spune : ce-ai zice daca te iau cu mine la stana , ca in padure sunt multe lighioane si afara se intuneca?
Aceasta este de acord cu propunerea ciobanului. pe drum in prima tufa ciobanul i-o trage , Si tot asa de vreo 4 ori pana au ajuns ei la stana.
Odata ajunsi, ciobanul se aseaza intr-o parte in pat, si tipa de cealalta parte.
Dimneata,tipa este foarte nedumerita,si-l intreba pe cioban :
- Cum de azi-noapte nu mi-ai facut nimic , ca ieri pe drum mi-ai tras-o de atatea ori?
La care ciobanul foarte relaxat ii raspunse :
- Cucoana , pe mine ma incurca la mers nu la dormit.


Î: Când te poate ajuta o femeie să devii milionar?
R: Când eşti miliardar.



- Nenorocire ! Am o nevastă tânără care-i mereu bolnavă.

- Asta nu-i nimic. Eu am una bătrână care-i sănătoasă tun....


Un moş şi o babă, soţ şi soţie, mor într-un accident şi ajung în Rai. Acolo îngerul de serviciu îi duce pe o plajă plină de palmieri şi cu o casă de lemn şi le spune: acum tot ce au de făcut ei în Rai este să stea acolo şi să se bucure de tot. Moşul se întoarce către babă şi îi zice:
- Vezi ce proastă ai fost? Puteam să fim aici de 10 ani dar nu,….. tu vroiai să mâncăm sănătos!



Îndreptându-se către şcoală, cu paşi mici, copilul se ruga:
"Dragă Doamne, te rog nu mă lăsa să întârzii la şcoală.Te rog, Doamne, ajută-mă să ajung la timp la şcoală..."
În acest moment alunecă pe o coajă de banană şi avansă rapid câţiva metri. Privind supărat în sus, spuse:
- Bine, bine, am înţeles. Nu-i nevoie să mă împingi !


Niciun comentariu: