luni, 7 decembrie 2009

123Urban (2)


a seda coadei

1. a se ascunde
Exemple: Tu te dai coadei ai?

a (i) da lozul

1. - sex oral total ce se finalizează cu inghiterea spermei;
Exemple: - Să n-o pupi că i-am dat lozul aseară !

a (nu ) pica la eugenie

1. a fi circumspect,greu de păcălit

fără negaţie înseamnă a fi uşor de agăţat
Exemple: "au ce crezi dumneata ,nu mai picăm nici noi la eugenie ca prin 90-91,vrei să cumperi bine,nu vrei,altu' la rând"

"hai mă papagalule,invit-o!uită-te la faţa ei,la cât e de stătută asta pică şi la eugenie"


a (o) îmbulina

1. a da de dracu , a da de necaz, a suferi ceva
Exemple: Liderul PRM Corneliu Vadim Tudor a declarat: "Am îmbulinat-o/ Ne ocupa Nato "

Ce zice mama buburuza despre fiica ei?
"Am imbulinat-o!"


a (o) roi

1. a pleca, fugi (repede, grăbit)
Exemple: 1. Hai mă s-o roim dracu' de aici până nu vin gaborii.

2. Roiu' de aici că nu pot dormi din cauza tipetelor voastre!


a (o) suge în batistă

1. 1)a o încurca,a da de bucluc
2)a performa un sex oral rapid(în wc localurilor,gări,mijloace de transport)
Exemple: "Daca nu le dă marafeţii pâna duminică,a supt-o în batistă"
"O ştii pe Iulica, suge în batistă între Făurei şi Galaţi"


a (se) cordi

1. A intretine relatii sexuale (neg.). pe bani sau in anumite interese.
Exemple: Ana s-a cordit prin italia si acum face pula mare in romania.


a (se) trozni

1. a face sex
Exemple: Se trozneau in camera aialalta.


a (se)da la ştrampi

1. a da la bubă,a da maimuţa la englez, a da la gâjgă
Exemple: "Gigi, tu o sa dai la ştrampi cand ti-o obosi mânuţa!"
"Te-ai dat la ştrampi, ca puţi a gâjga!"


a (te) mucifica

1. a te imbata pula, a-ti turna alcool pe gat pana te faci pilaf
Exemple: Aseara la Cornel m-am mucificat


a (te) tripa

1. provine din “trip”, calatoria interioara psihedelica provocata de halucinogene. intre timp si-a largit sensul pentru a include atentia sporita acordata unei activitati intr-un oarecare interval de timp.
Exemple: M-am tripat pe Power Rangers.


a -l izbi

1. a se căca;a da cu el de pământ
Exemple: "ce meclă fericită ai ,l-ai izbit?"
"du-te bă să-l izbeşti,că avem drum lung şi vreau să mă scuteşti de fâsâitele tale, nesimţitule"


a afana

1. a bate
Exemple: Gigi a afânat-o pe nevastă-sa, pentru că nu i-a făcut ciorbă.


a aranja

1. a pune la punct pe cineva; a îi da o bataie, depinde de context;
Exemple: - Frate, uite-l iar. Nu se poate aşa ceva, iar se dă la noi!
- Hmmm, las' că-l aranjez eu!
2. A intretine relatii sexuale cu o femeie.
Exemple: Ai aranjat-o ma pe Diana?


a arde

1. 1. a bate 2. a pacali 3. a întreţine relaţii sexuale cu cineva, cu conotaţii negative 4. in general, a face rău cuiva
Exemple: 1. "I-am ars un pumn in bot si i-am luat telefonul" 2. "L-am ars pe fraier de toţi banii lui" 3. "Am ars-o pe sora lu' Fane" 4. "Boule, nu te pune cu mine, ca te ard!"
2. a o arde aiurea
1. a se comporta intr-un mod bizar, neasteptat, neadecvat momentului sau situatiei;
2. a pierde timpul
Exemple: 1. Ai vazut ce aiurea o arde Dragos Bucurenci? 2. N-o mai arde aiurea frate, ca avem treaba!
3. a arde un cd - a copia pe un cd.
Exemple: Mi-a crapat windowsul exact cand ardeam cd-ul cu Shakira.
4. a o arde in beşini - a petrece la greu. a chefui prin cluburi.
Exemple: Băi, iar am ars-o în beşini aseara. Îs distrus, frate!
5. a arde gazu' de pomană=a pierde vremea
Exemple: Nu mai arde gazu' de pomană pe la cursuri, fă şi tu un biznis!



a arde gazul

1. Se spune unuia care nu face nimic, sta degeaba, nu are nicio activitate productiva.
Exemple: Ai ars gazul toata ziua si acum spuica esti plictisit!
Mai bine vino sa ma ajuti si nu mai arde gazul !



a arde-o greu

1. a face lucruri golanesti, a trai bine, a cheltui mult, a trai pe picior mare
Exemple: Am ars-o greu aseara, am cheltuit toti banii!



a aresta

1. 1. A agăţa (femei).
2. A lua băutură în vederea consumării acesteia.
Exemple: 1. Am arestat aseara o infractoare şi am executat-o! 2. Am arestat acum o săptămână 3 sticle de Jack împreuna cu nişte prieteni. Ne-am facut mangă.



a arunca (băga) căcat în ventilator

1. a divulga lucruri secrete care afectează multă lume
a determina consecinţe neaşteptate datorită incapacităţii de a păstra un secret sau din contă intenţiei de a face diversiune sau a calomnia
Exemple: ""Păunescu şi Vadim... au brevetat jocul de-a da cu căcat în ventilator
"e usor sa arunci cu cacat in ventilator, cum spunea un distins domn la tv da mai intâi tre' să stai o clipă să gândeşti la ce scoţi pe gură"



a avea bucurii

1. a dori erotic, a avea intentii sexuale, a place, a băli, a privi concupiscent
Exemple: "moama ce tanar si gigea eram atunci ... veneam de la inot intr-o seara si in masina unul avea bucurii la curul unei tipe ... ma uit urat la el, ea sesizeaza schimbul meu de priviri si ma intreaba :
- nu vrei sa facem schimb de locuri ?
am acceptat, convins fiind ca fundul meu nu-i va parea tot atat de apetisant , ceea ce s-a si intamplat ... magarul a coborat ."



a avea buzele ca buzunarul iepii

1. Expresie folosită pentru a numi o persoană cu buze groase şi zbârcite în aşa fel încât acestea seamănă cu o vulvă.
Exemple: Dintre vedete, putem spune cu mâna pe Biblie că Julia Roberts are buzele ca buzunarul iepii.



a avea chimie cu ceva/cineva

1. A fi compatibil cu ceva/cineva, a avea o potrivire bună
Exemple: I: "Nu prea am chimie cu geaca asta, mie îmi plăcea aia albă pe care am văzut-o la Romana."


a avea cojones

1. cojones-(spaniola) coaie
a avea tupeu
aseamnator a avea coaie/ to have the balls
Exemple: Tipul ma cam enerveaza da' trebuei sa recunosti ca are cojones


a avea damage

1. Se refera la o suma de bani cheltuita aiurea.
Exemple: Am fost in club aseara si am avut damage 600 de mii.

Niciun comentariu: